Rekrutacja
Rekrutacja prowadzona będzie od 8 kwietnia 2024
Kryteria formalne
- Osoba która ukończyła 18 r.ż.
- osoba potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu;
- osoba zamieszkała na terenie powiatu mieleckiego, województwa podkarpackiego;
- osoba, która na dzień złożenia dokumentów rekrutacyjnych nie korzystała oraz nie korzysta z tożsamych usług tj. usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych;
- osoba, która jest osobą samotną, pozbawioną wsparcia w codziennym funkcjonowaniu mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości lub osoba samotnie gospodarująca, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą zapewnić takiego wsparcia wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości lub osobą w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić takiego wsparcia, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.
Kryteria preferencyjne:
- osoba samotnie zamieszkująca – 5 pkt,
- osoba korzystająca z Programu Fundusze Europejskie Pomoc Żywnościowa (FE PŻ), a zakres wsparcia dla tej osoby lub rodziny nie będzie powielał działań, które dana osoba lub rodzina otrzymała lub otrzymuje z FE PŻ w ramach działań towarzyszących, o których mowa w FE PŻ) – 2 pkt
Dodatkowo w przypadku osób niepełnosprawnych i z zaburzeniami psychicznymi:
- osoba ze znacznym stopniem niepełnosprawności – 5 pkt,
- osoba z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności – 5 pkt,
- osoba z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi – 5 pkt,
- osoba z niepełnosprawnościami sprzężonymi – 4 pkt,
- osoba niepełnosprawna intelektualnie – 4 pkt,
- osoba z zaburzeniami psychicznymi – 3 pkt,
W przypadku osób niepełnosprawnych i z zaburzeniami psychicznymi, które kwalifikują się do dwóch grup wskazanych powyżej np.: osoba z zaburzeniami psychicznymi o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zostanie przyznana punktacja z wyższej grupy punktowej.
KOMPLET DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH:
1. Formularz Rekrutacyjny
2. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (jeśli dotyczy)
3. Zaświadczenie lekarskie – załącznik nr 1
4. Oświadczenie o niekorzystaniu z tożsamych usług – załącznik nr 2
5. Oświadczenie o niemożności zapewnienia wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – załącznik nr 3 – jeśli dotyczy
5.1. Zaświadczenie lekarskie – załącznik nr 1 do OŚW o niemożności zapewnienia wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – jeśli dotyczy
5.1.1. Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 1 do Zaświadczenie Lekarskie
5.2. Zaświadczenie o zatrudnieniu – załącznik nr 2 do OŚW o niemożności zapewnienia wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – jeśli dotyczy
5.2.1 Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 1 do Zaświadczenie o zatrudnieniu
6. Oświadczenie osoby samotnie zamieszkującej (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4
7. Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 5
8. Dane kontaktowe do osób bliskich – załącznik nr 6
8.1 Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 1 do danych kontaktowych do bliskich Kandydata/-ki
9. Upoważnienia dla opiekuna faktycznego, prawnego, członka rodziny – jeśli dotyczy
9.1 Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 1 do Upoważnienia dla opiekuna faktycznego, prawnego, członka rodziny
Dokumenty do pobrania w zakładce: DOKUMENTY DO POBRANIA
WYNIKI REKRUTACJI:
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – I tura (podsumowanie kwietnia 2024) – Usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (podsumowanie kwiecień 2024)
04.06.2024
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (podsumowanie maja 2024) – Usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (podsumowanie maj 2024)
01.07.2024
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (podsumowanie czerwca 2024) – Usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (podsumowanie czerwca 2024)
05.08.2024
LISTA REZERWOWYCH (podsumowanie lipca 2024)
02.09.2024
LISTA REZERWOWYCH (podsumowanie sierpnia 2024)
01.10.2024
LISTA REZERWOWYCH (podsumowanie Września 2024)
04.11.2024
LISTA REZERWOWYCH (PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA)
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – Specjalistyczne usługi opiekuńcze – 4.11.2024
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – Usługi opiekuńcze – 04.11.2024
1. LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja) – 04.11.2024
02.12.2024
LISTA REZERWOWYCH (podsumowanie listopada 2024)
20.12.2024
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Usługi opiekuńcze – 20.12.2024
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
31.12.2024
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Usługi opiekuńcze – 31.12.2024
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Usługi opiekuńcze – 31.12.2024
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
02.01.2025
LISTA REZERWOWYCH (Podsumowanie grudnia 2024)
20.01.2025
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
03.02.2025
LISTA REZERWOWYCH (Podsumowanie – STYCZEŃ 2025)
10.02.2025
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
20.02.2025
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
25.02.2025
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
03.03.2025
LISTA REZERWOWYCH (Podsumowanie – LUTY 2025)
24.03.2025
LISTA OS. ZAKWALIFIKOWANYCH DO WSPARCIA – (aktualizacja) – Specjalistyczne usługi opiekuńcze
LISTA REZERWOWYCH (aktualizacja)
HARMONOGRAM UDZIELANIA WSPARCIA
DANE KONTAKTOWE WS. HARMONOGRAMU UDZIELANIA WSPARCIA:
MAIL: kontakt@podajdobrodalej.pl
TEL: 881-400-906
14.05.2024
Szczegółowy_harmonogram_udzielania_wsparciadziałań_w_projekcie 17.05.2024-31.12.2025
15.05.2024
Szczegółowy_harmonogram_udzielania_wsparciadziałań_w_projekcie – 17.05.2024-31.12.2025 aktualizacja 15.05.2024
22.05.2024
04.06.2024
Szczegółowy_harmonogram_udzielania_wsparciadziałań_w_projekcie – 07.06.2024-31.12.2025 aktualizacja 04.06.2024
10.06.2024
01.07.2024
01.07.2024
28.10.2024
30.10.2024
05.11.2024
20.12.2024
30.12.2024
31.12.2024
20.01.2025
22.01.2024
10.02.2025
12.02.2025
25.02.2025
24.03.2025
25.03.2025